خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول:

مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای پنج شهرستان تهران بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۶۸۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: مطالعات مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای پنج شهرستان استان تهران که جمعیتی نزدیک به 560 هزار نفر را در برمی گیرد ، بررسی می شود .

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران حاکی است، محمد رضا پور رجب افزود: براساس این طرح 256 روستا در شهرستانهای پیشوا ، رباط کریم ، ری ، شهریار و ملارد با جمعیتی بالغ بر 559 هزار نفر ، مورد مطالعه قرار می گیرد.

وی افزود: تمامی تاسیسات آبرسانی از جمله 918 کیلومتر شبکه توزیع با کلیه تجهیزات و متعلقات ، 473 کیلو متر خط انتقال آبرسانی 152 باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت 35 هزار متر مکعب 31 باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 35 هزار متر مکعب در روز و 140 حلقه چاه ، چشمه ، قنات تحت پوشش مهندسی مجدد واقع خواهند شد.

این مقام مسئول، طراحی و اجرای مجتمع های مزبور را مربوط به سالهای قبل از 1375 دانست و اظهار داشت: این مجتمع ها نیاز به طراحی جدید و اجرای دوباره فرآیندهای تولید ، ذخیره ، و توزیع به منظور افزایش قابلیتهای نگهداری دارند.

پور رجب خاطر نشان کرد: مهندسی دوباره ضمن مستندسازی مجدد سیستم آبرسانی، موجب ساختارمند سازی سیستم اصلاح و به روز کردن ساختار از دیدگاه فنی و مهندسی مطابق برنامه ها ، برای افق سال 1425 شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران صورت می گیرد.

وی افزود: پایان مطالعات مهندسی مجدد در دوره 95- 1394 فصل جدیدی در آبرسانی به روستاها و رضایتمندی مشترکین را دربرخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز