خبرگزاری کار ایران

رییس امور نمایندگان شرکت عقاب افشان خبر داد:

ارایه خدمات 24 ساعته در نوروز 94 به اتوبوس‌های اسکانیا

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۴۷

رییس امور نمایندگان شرکت عقاب افشان از ارایه خدمات 24 ساعته در نوروز 94 به اتوبوس‌های اسکانیا خبر داد.

مجتبی برات‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح خدمات نوروزی شرکت عقاب افشان گفت: تیم‌های ثابت و سیار این شرکت به صورت 24 ساعته در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به اتوبوس‌های اسکانیا هستند.

وی افزود: درصد بالایی از ناوگان بین شهری متعلق به اتوبوس‌های اسکانیاست که توسط شرکت عقاب افشان نماینده اتوبوس‌های اسکانیا در ایران تولید شده‌اند.

رییس امور نمایندگان شرکت عقاب افشان خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته تمام نمایندگی‌های شرکت عقاب افشان در ایام نوروز به همراه تیم‌های امدادی در ورودی شهرها مستقر می‌شوند و به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل نسبت به ارایه خدمت به رانندگان و مالکین اتوبوس‌های اسکانیا اقدام می‌کنند.

وی افزود: در مبادی ورودی شهرهای بزرگ تیم‌های شرکت عقاب افشان ضمن خوش‌آمدگویی به مسافران اتوبوس‌های اسکانیا، به آنان مجله کالسکه سبز را جهت مطالعه اهدا خواهند کرد.

رییس امور نمایندگان شرکت عقاب افشان ضمن هشدار به آن دسته از رانندگان و مالکینی که با دستکاری‌های غیرمجاز بر روی اتوبوس‌ها برای خود و مسافران ایجاد خطر کرده و مبادرت به قاچاق سوخت می‌کنند گفت: از اول خرداد ماه سال جاری شرکت عقاب افشان ضمن هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بر حسب مدل و سال تولید بازدیدهایی را برای تمامی اتوبوس‌های اسکانیا در نظر گرفته که هم‌اکنون این طرح در حال انجام است.

وی افزود: پس از بازدید‌های فنی از اتوبوس‌ها در مراکز خدمات پس از فروش عقاب افشان گزارش‌هایی از برخی دستکاری‌ها از جمله نصب باک اضافه، دستکاری در سیستم برق و خارج شدن اتوبوس‌ها از استاندارهای شرکت عقاب افشان و سازمان ملی استاندارد تهیه و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال می‌شود.

رییس امور نمایندگان شرکت عقاب افشان اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور پس از دریافت گزارشات از شرکت عقاب افشان، کارت هوشمند اتوبوس‌ها را باطل کرده و این دسته از اتوبوس‌های متخلف اجازه تردد نخواهند داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز