خبرگزاری کار ایران

مرتضی هداوندی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

لزوم حضور افراد آشنا با کسب و کارهای جدید در اتاق بازرگانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۲۴

غلبه افراد سالخورده درترکیب کمیسیون های اتاق از جمله موانع باز دارنده در روند تاثیرگذاری آن بوده است.

عضو اتاق اتاق بازرگانی تهران با اشاره به انتقاد ازبی برنامگی کمیسیونهای اتاق بازرگانی برای افزایش سطح کارآیی، اظهارداشت: غلبه افراد سالخورده درترکیب کمیسیون های اتاق از جمله موانع باز دارنده در روند تاثیرگذاری آن بوده است.

مرتضی هداوندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: متاسفانه در سنوات گذشته ترکیب سنی میانسالان و سالخوردگان بدنه اصلی کمیسیونهای اتاق بازرگانی را تشکیل داده است و با توجه رویکرد این گروه سنی که عمدتا محافظه کار و در برابر تغییرات مقاوم هستند، کمیسیون ها تحرک و پویایی خود را ازدست داده اند.

هداوندی با اشاره به اینکه برای ایجاد تحرک درکمیسیون ها باید ترکیب متناسبی ازگروه های سنی جوان، میانسال و بزرگسالان به صورت موزون درکنار یکدیگر قرار گیرند، اظهارداشت: بهره گیری از نیروهای جوان کارآمد درترکیب کمیسیونها باعث به روزشدن و آشناشدن با شرایط وعلم روز دنیا می شود.

این عضواتاق بازرگانی با اشاره به اینکه درحال حاضر روند توسعه کشورها تغییرات بنیادی کرده است، خاطرنشان ساخت: اگر در گذشته افراد ثروتمند و نیز کارآفرین دنیا عموما دررده سنی بزرگسالان بودند درشرایط فعلی این الگوی سنتی کاملا تغییر کرده است و برعکس افراد کارآفرین عموما در زمره جوانان خلاق هستند.

وی با بیان اینکه با این رویکرد لازم است که اتاق بازرگانی نیز از این الگو بهره بگیرد، تصریح کرد: استفاده از جوانان خلاق و نیز موفق که درجامعه جزء کارآفرینان موفق هستند باعث می شود که اتاق جان تازه ای گیرد.

عضو اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تبعات حضورافراد بزرگسال در مجموعه اتاق بازرگانی، گفت: رده های سنی بزرگسال اگرچه از لحاظ تجربی به شدت غنی و کارآمد هستند اما ازسوی دیگر این عده عموما دربرابر تغییر مقاوم هستند و دربرابر نگاه های بلند مدت محیط کسب و کار مقاومت می کنند.

هداوندی ادامه داد: بنابراین برای رفع این مشکل لازم است که درترکیب کمیسیون های اتاق بازرگانی در کنار افراد سالخورده و باتجربه ازجوان های خلاق نیزاستفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جنس کسب وکار بویژه درحوزه آی.تی در دنیا کاملا تغییر پیدا کرده است، اظهارداشت: باتوجه به این امر بدون شک لازم است که ازجوانان وصاحبان کسب وکار و کارآفرین درترکیب کمیسیونهای اتاق بازرگانی استفاده بهینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز