خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در گفتگو با ایلنا:

تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌ها هم کار ساز نیست!

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۶۹۳

طی سالهای اخیر با افزایش تعداد کمپ‌های عمومی و تجهیز مدارس از سوی آموزش و پرورش میزان مراجعه مردم به هتل‌ها وهتل آپارتمان‌ها نیز به شدت کاسته شده است.

رییس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها گفت: طی سالهای اخیر با افزایش تعداد کمپ‌های عمومی و تجهیز مدارس از سوی آموزش و پرورش میزان مراجعه مردم به هتل‌ها وهتل آپارتمان‌ها نیز به شدت کاسته شده است.

محمد علی فرخ مهر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت هتل‌ها در ایام پایانی سال اظهار داشت: پس از افزایش تحریم‌ها نه تنها تعداد گردشگران داخلی بلکه تعداد گردشگران خارجی هم به صورت محسوسی کاهش یافت.

وی افزود: طی سالهای اخیر با افزایش تعداد کمپ‌های عمومی و تجهیز مدارس از سوی آموزش و پرورش میزان مراجعه مردم به هتل‌ها وهتل آپارتمان‌ها نیز به شدن کاسته شده است.

وی گفت: تنها راه برون رفت از این شرایط اقتصادی و بازار نامناسب هتل‌ها افزایش ورود گردشگران خارجی است.

رییس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها گفت: امسال نه تنها هیچ افزایش قیمتی در بخش هتل‌ها نداشته‌ایم بلکه با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی هم نتوانسته‌ایم مسافران را جذب کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در ایام عید اکثر هتل‌های تهران خالی می‌شود و هتلهای شهرستان‌ها رونق بهتری پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز