خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۵تا ۳۰درصدی بلیط‌ قطارهای رجا

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۷۶

برای سفر با قطارهای تهران – زنجان، عادی تهران - مشهد و فوق‌العاده یک تهران - مشهد(همگی دو طبقه‌ صبا) و قطار شیراز - مشهد(پلور سبز) هم برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از ۱۵ تا ۳۰ درصد اعمال می‌شود.

بلیت قطار مسافری رجا تا ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۳، در ایام مختلف با تخفیف از ۵ تا ۳۰ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، این تخفیف‌ها در ۲۶ قطار شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعمال شده است.

تخفیف ارائه شده از سوی شرکت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای قطارهای فوق‌العاده ۲ تهران - تبریز(۶ تخته) و فوق‌العاده یک تهران - مراغه(۶ تخته) بین ۵ تا ۱۵ درصد است.

در این بازه زمانی، مسافران می‌توانند از تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی قطارهای تهران - ساری(معمولی صندلی)، تهران‌–‌گرگان ۱و۲(۶ تخته معمولی خواب و لوکس ۶ تخته)، قطار‌های تهران - یزد یک و تهران - ‌شاهرود(دوطبقه‌ی صبا)، قطارهای سمنان - مشهد، شاهرود - ‌ مشهد، تهران - نیشابور و تهران - خواف(همگی فقط واگن‌های معمولی صندلی) است.

همچنین مسافران می‎توانند با تخفیف‌های ۵ تا ۲۰ درصدی با قطارهای کرج - مشهد و سریع تهران - مراغه(۶تخته معمولی خواب)، تهران - میانه یک و۲(اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار)، تندروی پردیس تهران میانه و تهران - زنجان، قطارهای کاشان - مشهد و تهران - شیراز(هر دو پلورسبز) همچنین قطارهای تهران - زاهدان، قم - مشهد و تهران - بندرعباس(هر سه لوکس ۶تخته) سفر کنند.

گفتنی است برای سفر با قطارهای تهران – زنجان، عادی تهران - مشهد و فوق‌العاده یک تهران - مشهد(همگی دو طبقه‌ صبا) و قطار شیراز - مشهد(پلور سبز) هم برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از ۱۵ تا ۳۰ درصد اعمال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز