خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

نقره ۱۰ درصد گران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۲۹

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در یک ماه گذشته همراه با افزایش نرخ طلا، نقره هم گران شد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از افزایش 10 درصد نقره در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با تغییرات قیمت نفت بهای 4 فلز گرانبهای طلا، نقره، پلاتین و پلادیوم تغییر می‌کند و با افزایش نرخ انس جهانی قیمت نقره هم در این مدت افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر گرم نقره 44 هزار تومان است، ادامه داد: روز گذشته برای اولین بار نرخ انس جهانی به 2420 دلار رسید اما امروز با تعدیل قیمت به 2343 دلار کاهش پیدا کرد و در یک ماه گذشته به طور میانگین انس جهانی 11 درصد رشد داشت و نرخ نقره هم در این مدت 10 درصد افزایش پیدا کرد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به تقاضا برای نقره و پلاتین گفت: نه تنها نقره بلکه پلاتین هم در بازار متقاضی دارد چراکه برخی از مردان استفاده از طلا را حرام می‌دانند و به خرید حلقه پلاتین علاقه مند هستند.

کشتی‌آرای همچنین درباره ادامه افزایش قیمت سکه و طلا در بازار اظهار داشت: قیمت طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و انس جهانی افزایش داشت و امروز قیمت هر قطه سکه تمام طرح امامی 45 میلیون تومان، طرح قدیم 42 میلیون و 200 هزار تومان، قیمت هر قطع نیم سکه 27 میلیون تومان و ربع سکه 17 میلیون تومان و همچنین قیمت هر گرم طلا 3 میلیون و 760 هزار تومان است.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز