خبرگزاری کار ایران

زمان تحویل کارت‌ های سوخت کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۷۸

معاون وزیر نفت از کاهش زمان تحویل کارت‌های سوخت به یک هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلیل سالاری معاون وزیر نفت خبر داد: تا پایان اردیبهشت خدمات صدور کارت‌های سوخت الکترونیکی می شود و با این اتفاق زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای تحقق این امر نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

سالاری اضافه کرد: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه‌داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که 60 لیتر سهمیه هزار و 500 تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه 60 لیتر سهمیه هزار و 500 تومانی و 100 لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، گفت: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش تردد‌های جاده‌ای در ایام نوروز گفت: با توجه به کافی نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی، تعداد کارت‌های اضطراری جایگاه‌داران را در ایام سفر افزایش داده‌ایم و به همین علت چالش و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی نداشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز