خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ:

منابع آبی را کنترل نکنیم، وضعیت به فاجعه تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۲۰

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ گفت: در آینده جنگ، جنگ ِآب است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم، تبدیل به فاجعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سردار عبدالرضا عابد در مراسم افتتاح کارخانه بتن پارچه‌ای با بیان اینکه امروز به دشمنان و رقبا و آنهایی نمی‌خواهند ایران به خودکفایی برسد می‌گوییم ما می‌توانیم را به نتیجه رساندیم و توانستن را به رخ دشمنان بکشیم، اظهار داشت: افتخار و خدا را شکر می‌کنیم که قرارگاه به عرصه مهم آب ورود کرده‌ است .

وی ادامه داد: آب مایه حیات انسان‌ها است و متخصصان قرارگاه خاتم‌الانبیا این نوع محصول دانش بنیان توانستند جلوی هدررفت آب را بگیرند. این اقدام می‌تواند باعث خوشحالی و امیدواری مردم رو باشد اما این حرکت اول خانواده قرارگاه خاتم‌الانبیا است و قطعا متخصصان قرارگاه می‌توانند به محصولات بهتر از این دست پیدا کنند. 

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ با بیان اینکه «می‌توانیم» را به دیگران فهماندیم، گفت: در آینده جنگ، جنگ ِآب است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم،  تبدیل به فاجعه می‌شود.

سردار عابد با بیان اینکه تا تولید بتن پارچه‌ای یک پیش قدمی بود و پیش قدم بودن هم هزینه دارد و باید به حرکت‌مان در تولید این نوع از محصولات سرعت ببخشیم، اظهار داشت: در هفته اخیر دو پروژه مهم پسماند و پساب در استان آذربایجان شرقی و مترو در استان فارس را به افتتاح رساندیم و در موضوع ای سی تی هم انجام اقدامات مهمی مطرح است که در جلسه با وزیر ارتباطات توافقات  خوبی انجام شد که وارد جزییات آن نمی شوم اما اقدام به اجرای این پروژه‌ها جای تبریک دارد.

وی با اشاره به ورود قرارگاه به میادین نفتی و گازی ادامه داد: در میادین مشترک که سالیان درازی هیچ نهادی نزدیک آن هم نمی‌شد با ریسک بزرگ وارد شدیم و الان مشغول فعالیت هستیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاﯨ با اشاره به اقدامات عمرانی این مجموعه گفت: برای راه آهن شلمچه -بصره تا کنون ٨ توافقنامه نوشته شد اما متاسفانه به اجرا نرسید اما امسال با حضور قرارگاه این اقدام عملی شد و الان مهندسان قرارگاه در حال  مشغول طراحی‌ها هستند که کار بسیار بزرگی است.

 سردار عابد ادامه داد: در هلدینگ دریایی قرارگاه هم اقدامات بزرگی انجام شده و ساخت پل خلیج فارس را هم در دستور کار داریم. پروژه اتصال پل خلیج فارس به جزیره قشم ١٠ سال بر زمین مانده بود و عزم و اراده‌ای هم برای اجرا نبود اما به محض اینکه تصمیم برای اجرا گرفته شد قرارگاه در اجرا حاضر شد.

وی افزود: این سالیان دراز  برای اجرای این پروژه افت بزرگی محسوب می‌شود و عملکردها را زیر سوال می‌برد. سال گذشته ۴ میلیون و ١٣٠ هزار خودرو در این مسیر  در صف مانده بودند تا نوبت تردد داشته باشند و مردم در عذاب بودند در حالی که ساخت این پروژه این مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز