خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مصرف گاز به ۶۰۰ میلیون متر مکعب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۵۱

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران رقم تولید گاز کشور را در حال حاضر نزدیک ۸۵۰ میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: روز گذشت حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب فقط در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شد.

سیدمحمد پیشوائی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره میزان مصرف گاز با توجه به برودت هوا و افت دما اظهار داشت: روز گذشته میزان مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به نزدیک ۶۰۰ میلیون متر مکعب رسید و پیش‌بینی می‌شود در روز جاری باتوجه به باز بودن ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها این روند صعودی باشد و این رقم افزایش داشته باشد.

وی افزود: ما همواره پایش می‌کنیم ادارات در روزهای تعطیل سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند بنابراین در این روزها افت مصرف داریم اما علیرغم تعطیلی دیروز میزان مصرف به حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب فقط در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده رسید که رقم بالایی است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه به هیچ عنوان قطعی و افت فشار در هیچ نقطه‌ای از کشور نداشته‌ایم، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی فعلا مشکل خاصی برای افت فشار و قطعی گاز نداریم و در تمامی نقاط شبکه پایدار است.

وی بیان داشت: در کشور ما همیشه مصرف از تولید پیشی گرفته است و لازم که مردم صرفه‌جویی را داشته باشند، ضمن اینکه تدابیری برای مدیریت مصرف انجام می‌شود که بتوانیم شبکه را پایدار نگه داریم.

پیشوائی رقم تولید گاز کشور را در حال حاضر نزدیک ۸۵۰ میلیون متر مکعب عنوان کرد.

وی تعطیلی مدارس در برخی نقاط کشور را به موضوع کمبود گاز بی‌ارتباط دانست و یادآور شد: با اقدماتی که در حوزه تولید، انتقال و توزیع انجام می‌شود؛ شبکه پایدار است و به هر ترتیب نیاز بخش‌های کشور را مدیریت و تامین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز