خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در گفت‌وگو با ایلنا:

ابلاغ توقف اجرای رای دیوان برای آزادسازی نرخ بلیت به ایرلاین‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۵۵

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: توقف اجرای رای دیوان برای آزادسازی نرخ بلیت به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده‌است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت‌های هواپیمایی با اخذ رای از دیوان عدالت اداری از چند روز گذشته نسبت به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما و در واقع افزایش نرخ بلیت اقدام کردند اما رییس کمیسیون عمران مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد که اجرای رای دیوان عدالت اداری متوقف شده‌است.

ایرلاین‌دارها در واکنش به این خبر مدعی شدند توقف اجرای این رای دیوان به آنها ابلاغ نشده و تا زمانی که این دستور ابلاغ نشود، قابلیت اجرا دارد.

در این باره حسین مذنب، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد که دستور موقوف‌الاجرا شدن این رای به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ و این ابلاغیه به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده‌است.     

وی تاکید کرد: طبق اعلام مدیر کل حقوقی وزارت راه و شهرسازی در جریان گشت مشترک برخورد قانونی با گران فروشان بلیت هواپیما در فرودگاه مهرآباد، چهارشنبه هفته گذشته به تمام شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده که به نرخنامه مصوب خردادماه پایبند باشند و اساسا رای دیوان عدالت اداری درباره آزادسازی نرخ بلیت برای اجرا به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ نشده ‌بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز