خبرگزاری کار ایران

اولین ملاقات مرزی مسئولان گمرک آستارای ایران و آذربایجان در پل جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۹۸

مسئولان گمرک مرزی آستارای ایران و آذربایجان پس از افتتاح پل جدید مرزی (آستاراچای) در اولین دیدار مرزی در خصوص افزایش و تسهیل تردد کامیون از این پل مرزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا از گمرک ایران، مسئولان گمرک مرزی آستارای ایران و آذربایجان پس از افتتاح پل جدید مرزی (آستاراچای) در اولین دیدار مرزی در خصوص افزایش و تسهیل تردد کامیون از این پل مرزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی حسین ذوالقدری مدیر کل گمرک آستارا در این دیدار مرزی با همتای آذربایجانی ضمن تبریک سال نو میلادی، اظهار امیدواری کرد: با بازگشایی پل مرزی جدید شاهد افزایش و تسهیل در تردد کامیون ها از این مرز باشیم.

مدیر کل گمرک آستارا با اشاره به بازگشایی مرز جدید و ایجاد یک ظرفیت مطلوب در راستای افزایش حجم تجارت و مبادلات تجاری بین دو کشور و دیگر کشورهای همسایه و اوراسیا افزود: این مرز یک نقطه عطف در مسیر کریدور شمال به جنوب است و خواهان استفاده حداکثری دو کشور از این ظرفیت شد.

براساس این گزارش، همتای آذری در این دیدار، آمادگی خود را در جهت تسریع در تردد مرزی و استفاده حداکثری از این ظرفیت اعلام کرد.

در این دیدار، ناظر گمرکات استان گیلان، مدیر کل پایانه و راهداری استان و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز