خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری عنوان شد:

حضور هیات تجاری از ۹ کشور در نمایشگاه تلکام امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۲۵

در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام از حضور ۱۶۱ شرکت ایرانی، شش شرکت چینی و هیأت تجاری ۸۰ نفره از ۹ کشور در این رویداد خبر داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) ۲ تا ۵ دی در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گفته حامد بی‌آزار، معاون امور نمایشگاهی یازده هزار مترمربع مساحت مفید به این رویداد اختصاص داده شده و ۱۶۱ شرکت داخلی و ۶ شرکت چینی در این رویداد غرفه دارند.

وی همچنین از حضور ۸۰ نفر در قالب یک هیات تجاری از ۹ کشور سوریه، عراق، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، چین، روسیه، ترکمنستان و ازبکستان در قالب ۳۰ شرکت خبر داد.

در این نشست همچنین داوود ادیب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به پیشینه ۳۰ ساله نمایشگاه های مخابرات در کشور اشاره کرد و گفت: نمایشگاه امسال به نمایشگاهی از نوع نسل جدید تبدیل شده و از اشکال فانتزی که پیش از این داشت فاصله گرفته است.

وی افزود: ۱۵ پنل و ۲۲ کارگاه در این نمایشگاه به صورت رایگان برگزار می شود.

ادیب همچنین از رونمایی ۲۰ محصول فناورانه در این رویداد خبر داد. 

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در پاسخ به پرسشی درباره دلیل حضور نداشتن وزارت ارتباطات در نمایشگاه امسال گفت: حضور وزارت ارتباطات زمانی می‌تواند موثر باشد که استقبال شرکت‌ها کم باشد. امسال از وزارتخانه خواستیم حضور شرکت‌ها پررنگ باشد

حضور وزارت ارتباطات به باور ما در نمایشگاه چندان موثر نیست هر چند هماهنگی های خوبی با وزارتخانه داشتیم  و این نمایشگاه براساس رویکردهای وزارت ارتباطات اجرا می‌شود، به عبارت دیگر وزارتخانه حضور فیزیکی ندارد اما حضور معنوی آن حفظ خواهد شد.

ادیب در نهایت شعار نمایشگاه امسال را تحول دیجیتال و اتصال پذیری اعلام کرد.

محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در تمرکز شرکت مخابرات ایران در نشست خبری تلکام ۱۴۰۲ از ارایه سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری و فناوری های جدید است توسط این شرکت خبر داد و افزود:  شرکت‌های نوآور می توانند به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند. 

وی ادامه داد: سرویس های مبتنی بر فیبر نوری در این رویداد به نمایش گذاشته می شود.

بیدخام همچنین به بهره‌برداری از فاز دوم پروژه نجما و نمایش خانه هوشمند در این رویداد اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز