خبرگزاری کار ایران

اهمیت همکاری صنعت آب و برق در پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۳۷

معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات استان قم به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "احمد حیدری" در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن که در استان قم برگزار شد به ارائه راهکارهای لازم برای پیشرفت مناسب این پروژه‌ها و تقسیم کار بین شرکت‌های صنعت آب و برق در استان قم پرداخت.

معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات این استان به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش همچنین در این جلسه چالش‌ها و تنگناهای پیشرفت 70 هزار واحد مسکونی در حال ساخت، بررسی و برای مرتفع شدن این چالش‌ها، راهکارهای لازم و ممکن احصاء شد.

عدم تخصیص اعتبارات لازم برای این منظور در کنار مسائل و مباحث مربوط به آب و توزیع برق نیز در این جلسه مطرح شد که مدیران صنعت آب و برق در استان ضمن تشریح وضعیت موجود، به بیان ظرفیت‌ها و نیازهای این صنعت پرداختند.

همچنین استاندار قم مطالبات استان برای اجرای دستور رئیس جمهور در ساخت 4 میلیون مسکن طی چهار سال را مطرح کرد.

این گزارش حاکی است در این جلسه مدیران صنعت آب و برق استان قم، معاون آبفای کشور، معاون شرکت توانیر و مدیر حوضه آبریز مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز