خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هاکان انرژی چین:

با همکاری خاتم‌الانبیاء سرمشق قرارداد ٢۵ ساله می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۸۷

مدیرعامل شرکت هاکان انرژی اظهار داشت: معتقدم با همکاری خاتم الانبیا این پروژه را می‌توانیم به سر مشق جاده ابریشم تبدیل کنیم و ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید دل به دل راه دارد و امیدواریم این پروژه و قرارداد همکاری ٢۵ ساله یک موضوع دو سر برد بین دو کشورها باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، لیوکان در مراسم شروع عملیات عمرانی فاز ٢ شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینک در این روز دور هم جمع شده‌ایم تا گلنک پروژه فاز دوم فرودگاه امام را بزنیم، اظهار داشت: به عنوان نماینده یک شرکت چینی در این برنامه حضور دارم، باید بگویم که رییس جمهوری چین در ملاقات با رییس جمهوری ایران اعلام کرد که رابطه با ایران را  با نگاه استراتژی دنبال و توسعه می‌دهیم و بدون در نظر گرفتن هرگونه شرایط و تغییرات منطقه، ارتباط با ایران را تزلزل ناپذیر می‌دانیم و همواره به همکاری با ایران ادامه دادیم.

وی ادامه داد: همکاری مستمر برای توسعه ایران نقش مثبت در ساخت داشته و در میان تغییرات بین‌المللی وسعت رابطه با ایران دنبال می‌کنیم که این میزان همکاری نسبت به دوران گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت هاکان انرژی با اشاره به قرارداد همکاری ٢۵ ساله ایران و چین گفت: در قرارداد ٢۵ ساله با ایران، تقویت انرژی و زیرساخت اشاره شده و به دنبال توسعه روابط دو کشور هستیم.

لیوکان افزود: رییس جمهوری چین در آخرین اجلاس سران موضوعی را برای تقویت و تکمیل  جاده ابریشم پیشنهاد کرد که ایران و چین باهم جاده ابریشم را توسعه دهند و همکاری دو کشور شقوق جاده‌ای، زمینی و دریایی جاده ابریشم را توسعه دهیم.

وی با تاکید براینکه آغاز پروژه فاز دوم توسعه فرودگاه امام نقطه عطفی در پروژه همکاری ٢۵ ساله ایران و چین است، اظهار داشت: این فرودگاه به عنوان فرودگاه هوشمند، سبز، ایمن و بشردوستانه به ظرفیت سالانه ٣۵ میلیون مسافر به هاب منطقه در خاورمیانه  تبدیل خواهد شد. 

لیوکان تاکید کرد: معتقدم با همکاری خاتم الانبیا این پروژه را می‌توانیم به سر مشق جاده ابریشم تبدیل کنیم و ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید دل به دل راه دارد و امیدواریم این پروژه و قرارداد همکاری ٢۵ ساله یک موضوع دو سر برد بین دو کشورها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز