خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت:

آغاز پروژه ٣ میلیارد یورویی توسعه فرودگاه امام با همکاری چین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۶۲

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: علمیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی را قرارگاه خاتم الانبیا انجام می‌دهد و شرکت «هاکان» چین اقدامات فنی، نظارتی و تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید چلندری در مراسم شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی (پروژه ۳ میلیارد یورویی توسعه این فرودگاه ) با بیان اینکه امروز یک روز بزرگ را ثبت می‌رسانیم که آرزوی ملت ایران بود، اظهار داشت: از سوی مردم و مسئولان همواره این گلایه همواره مطرح بود که وضعیت این فرودگاه در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی‌با اشاره به پروژه فاز دو فرودگاه امام ادامه داد: علمیات اجرایی پروژه را قرارگاه خاتم الانبیا انجام می‌دهد و  شرکت «هاکان» چین اقدامات فنی، نظارت و تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: از دو سال گذشته با نگاه ویژه اقدامات خوبی در این فرودگاه انجام شد بطوریکه  اعتراضات  مردم در ایام نوروز و حج و عتبات عالیات به صفر رسید اما مردم به دنبال ارتقای کیفیت هستند.

چلندری آفرود: ترمینال سلام فعال شد و خدمات زیارتی خوبی به مردم ارایه می‌شود و بعد از ١۵ سال علمیات اجرایی فاز دوم توسعه فرودگاه را امروز  شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز