خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید «دهقان» در بنیاد مستضعفان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۰۴

در تغییرات مدیریت بنیاد مستضعفان، حسین دهقان مدیران جدید دو هلدینگ این مجموعه و رییس مرکز رسانه را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حسین دهقان، رییس بنیاد مستضعفان  با صدور حکمی، ابوالفضل عسگری را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی برق و انرژی صبا منصوب کرد.عسگری دانش‌آموخته فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی است و در سال ۸۳ نیز رتبه نخست جشنواره بین المللی خوارزمی را کسب کرده است.

مدیرعاملی بخش برق گروه مپنا، قائم مقامی گروه مپنا، ریاست هیئت مدیره شرکت‌های «موننکو، نصب نیرو، توسعه نیروگاهی یک مپنا، احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا، احداث و شرکت توسعه پروژه های ویژه مپنا» بخشی از سوابق مدیریتی عسگری در حوزه نیرو است.

همچنین دهقان در حکمی مهدی صولی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی گسترش صنایع غذایی سینا منصوب کرد. صولی دانش‌آموخته دکترای سیاست‌گذاری عمومی و دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار است که مدیر عاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، مدیر عامل و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت پخش سراسری صنایع شیر ایران «پگاه»، سرپرستی شرکت صنایع شوینده پاکسان، مدیریت سکوهای فن‌آوری و سرپرستی مدیریت امور تجاری سازی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی،، سرپرستی دفتر همکاری‌های امور بین المللی وزارت ورزش و جوانان و مشاور امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری، بخشی از سوابق مدیریتی وی در حوزه‌های مختلف است.

از دیگر انتصابات دهقان، رییس مرکز رسانه بوده که  با صدور حکمی، امیر اکبرزاده را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس مرکز رسانه بنیاد منصوب کرد. اکبرزاده دانش‌آموخته دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکز در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است و از سال ۱۳۸۰ به مدت ۱۳ سال در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما به‌عنوان خبرنگار، دبیر، سردبیر و تهیه‌کننده مشغول فعالیت بوده است. وی همچنین به مدت ۴ سال معاون رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز رسانه قوه قضائیه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز