خبرگزاری کار ایران

افزایش پروازهای داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۳۲

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مردادماه سال ۱۴۰۲ ، با عرضه ۲۳۰ هزار و ۷۰۴ صندلی ، تعداد ۱۷۱ هزار و ۷۸۴ مسافر را در شبکه پروازی داخلی و بین‌المللی خود جابه‌جا کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مردادماه سال ۱۴۰۲، با عرضه ۲۳۰ هزار و ۷۰۴ صندلی، تعداد ۱۷۱ هزار و ۷۸۴ مسافر را در شبکه پروازی داخلی و بین‌المللی خود جا به جا کرده است.

این در حالی است با وجود عملیات حج و جابجایی زائران اربعین حسینی، بیشترین آمار مسافر جا به جا شده در پروازهای داخلی ۷۹ هزار ۵۴ مسافر و در پروازهای خارجی تعداد ۹۲ هزار و ۷۳۰ نفر بوده است.

شایان ذکر است ضریب ظرفیت مسافر در پروازهای داخلی ۸۰.۳۵ درصد و در پروازهای بین‌المللی ۷۰.۸ درصد است.

بر اساس آمار، مجموعاً ۶۶۰ هزار و ۵۷۵ کیلوگرم بار توسط ناوگان “هما” در این مدت حمل شده است که ۱۵۴ هزار و ۱۳۹ کیلوگرم در پروازهای داخلی و ۵۰۶ هزار و ۴۳۶ کیلوگرم در پروازهای خارجی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هواپیمایی «هما» در این ماه نیز توانسته است میزان ۷۲ هزار و ۸۰۸ کیلوگرم پست در شبکه پروازی داخلی و خارجی خود حمل کند که از این میزان ۶۰ هزار و ۶۲۹ کیلوگرم مربوط به پروازهای داخلی و ۱۲ هزار و ۱۷۹ کیلوگرم مربوط به پروازهای خارجی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز