خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مسکن خبر داد:

ورود بانک مسکن به ساخت 100 هزار واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۵۸

مدیرعامل بانک مسکن از برنامه ریزی برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس حسینی همایش «چشم انداز خسارت صفر در فرایند ساخت» با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجموعه بانک مسکن، اظهار داشت: در تلاشیم با برنامه‌ریزی در حوزه مسکن، فراتر از وضع موجود عمل کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استانداردهای داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند. اخذ تاییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتشنشانی برای ساختمان‌های برند بانک مسکن الزامی است و دستوالعمل‌های مرتبط باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کند و در صورت نیاز به ارتقای این جایگاه پرداخته شود. صرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه گذاری و بهره برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است. انجام این مهم زمانی میسر خواهد بود که الزام آن را باور کنیم و رعایت آن برای ما ارزشمند باشد تا بتوانیم علاوه بر آرامش مردم به عنوان جامعه هدف، از نیروهای انسانی خود در مسیر توسعه ساخت و ساز کشور حفاظت و صیانت کنیم.

حسینی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و گفت: در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها هستیم.

مدیرعامل بانک مسکن از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و 76 هزار و 976 نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند، گفت:‌تعداد واحدهایی که قراردادهای تسهیلاتی آنها امضا شده به 286 هزار و 715 واحد و به میزان 101 هزار و 201 میلیاردتومان رسیده است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده و  آورده متقاضیان 91 هزار و 432 میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده است. از این میزان 51 هزار و 532 میلیارد تومان از این مبلغ از محل تسهیلات و 39 هزار و 900 میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان بوده است.

حسینی همچنین دستور افتتاح حساب قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیون تومان برای فرزند آتش نشان شهید دارابی را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز