خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی:

ساخت مسکن کوچک مقیاس ۲۵ متری تکذیب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۸۷

در پی اعلام رسانه‌ای ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری در تهران، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن کوچک مقیاس در شهر تهران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه اعلام کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری در شهر تهران به استحضار ملت شریف در سراسر کشور می‌رساند نه تنها این طرح هیچ ارتباطی با دولت و وزارتخانه مربوط ندارد بلکه وزارت راه و شهرسازی مخالف ساخت مسکن کوچک مقیاس است.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: مسکن‌های کوچک مقیاس در تضاد با فرهنگ ایرانی- اسلامی و جامعه خانواده محور است و به هیچ عنوان در دستور کار دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی نیست، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که در سراسر کشور در حال ساخت است از استانداردهای لازم سرانه مورد نیاز خانواده، تبعیت می‌کند.

قربانی تأکید کرد: بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و عدم تناسب مساحت واحد مسکونی با نیاز خانواده، آسیب‌های گسترده‌ای بر جا خواهد گذاشت.

وی در پایان اعلام کرد: دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح‌ها و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند، بیان این مطالب در رسانه‌ها هیچ اعتباری در مرحله اجرا ندارد و به هیچ وجه مقرر به اجرا نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز