خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت تقاضا و قیمت گوشت/ از کشورهای آسیای میانه واردات داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۷۹

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: اکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش فروش گوشت داریم.

علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اوضاع بازار گوشت اظهار داشت: در حال حاضر قیمت‌ها تغییر نکرده و بازار مسکوت و تقاضا پایین است.

وی گفت: در حال حاضر مغازه‌دار هر کیلو گوشت گوسفندی را ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزار تومان می‌خرد و  با ۱۰ درصد سود نیز به مردم عرضه می‌کند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تاکید کرد: به دلیل قیمت بالای گوشت تقاضا روند کاهشی دارد، ضمن اینکه توان خرید مردم کم است، همچنین به دلیل اینکه سال‌های گذشته کشتار بی‌رویه انجام شده عرضه کم است و این باعث شده قیمت‌ها افزایشی باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تاحدی از کشورهای آسیای میانه واردات انجام می‌شود که قرار است افزایش یابد تا اوضاع بازار و قیمت بهبود پیدا کند.

ملکی خاطرنشان کرد: اکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش فروش داریم.

وی قیمت فروش گوشت در تهران را به دلیل هزینه‌های جانبی و کرایه حمل؛ بیشتر از استان‌های مبدا و دام‌خیز عنوان کرد و افزود: البته در تهران به دلیل اینکه مردم گوشت با دنبه نمی‌خرند؛ نیز قیمت تا حدی بالاتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز