خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

7 هواپیمای زمینگیر به خط پروازی بر می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۹۱

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای پروازهای اربعین پس از عملیات حج از به‌کار گیری ۷ هواپیما طی ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، شمس‌الدین فرزادی پور گفت: در مناسبت‌های خاص مانند ایام حج و اربعین، یکی از الزامات ما تأمین هواپیما است که در این راستا دو راهکار  افزایش ناوگان از طریق خرید هواپیما  و سرخط کردن هواپیماهای زمینگیر وجود دارد.

وی  تأکید کرد: اولویت ما تعمیر داخلی است و طی ۶ ماه آینده ۷ هواپیما به‌کار گیری می‌شود که طبق برنامه پیش می رویم تا هواپیماها یکی پس از دیگری  وارد چرخه پروازی شود.

مدیرعامل ایران ایر  ادامه داد: ظرفیت پرواز با تعداد هواپیما نسبت مستقیم دارد؛ بنابراین در تلاشیم با تأمین منابع و خرید هواپیما و همچنین دریچه تعمیر داخلی، ظرفیت بالا برود. از سوی دیگر در ایام خاص اولویت‌ها جابه‌جا می‌شود و  تلاش می‌کنیم در مسیرهای هوایی که درخواست بالایی دارند، پروازهای فوق العاده ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رسالت ما به عنوان شرکت دولتی ارائه خدمات است، چون اموال، مال مردم است.

وی افزود: شرکت جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم است و اصل خدمتی که می‌توانیم ارائه دهیم، اولویت دارد.

فرزادی پور با اشاره به این‌که ایرلاین دولتی فرایند سخت‌تری سپری می‌کند اظهار کرد: سال اینده برای هما سالی خاص با ناوگان قوی‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تنظیم زمان و استاندارد های خاص در ایام فشردگی پروازها، کار دشواری است ادامه داد:  ایام خاص و مناسبت‌های ویژه فضای مناسب و امکانات مطلوب،‌ می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز