خبرگزاری کار ایران

همایش ملی بهره‌وری ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۱۰۶

همایش ملی بهره‌وری ایران، روز دوشنبه اول خرداد ماه، همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امسال این همایش با محوریت «بهره‌وری؛ پیشران مهار تورم و رشد تولید» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.

در همین راستا، شورای سیاستگذاری این همایش با حضور دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری واستخدامی کشور، دکتر میر سامان پیشوائی؛ رئیس سازمان ملی بهره‌روی ایران و دکتر مریم کارگر نجفی؛ معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و شورای راهبری و کمیته علمی همایش نیز با حضور جمعی از مدیران سازمان ملی بهره‌وری ایران و متخصصان و کارشناسان حوزه بهره‌وری تشکیل و فعالیت خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده‌اند.

در این همایش یک روزه، برگزاری آیین اختتامیه رویداد نوآوری بهره‌ور حوزه حمل‌و‌نقل و کشاورزی و آیین تقدیر از برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری ایران نیز برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این همایش، سه نشست تخصصی با موضوعات «بهره‌وری انرژی»، «بهره‌وری منابع انسانی» و «تأثیر بهره‌وری در مهار تورم و رشد تولید» پیش‌بینی شده است.

شایان ذکر است، تدبیر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان «مهار تورم، رشد تولید» و تمرکز بر افزایش کارآمدی نظام حکمرانی کشور در حوزه اقتصادی و بهبود معیشت عمومی و همچنین تأکید رئیس‌جمهور در همایش سراسری مدیران دولت مردمی مبنی بر برنامه‌ریزی و اقدام در خصوص کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری با هدف رشد اقتصادی، حاکی از اهمیت بیش از پیش توجه به امر ارتقای بهره‌وری در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز