خبرگزاری کار ایران

اخطار به مشاورین املاک درباره خرید و فروش امتیاز طرح‌های ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۹۱

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند، هشدار داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بنابر گزارشهای واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاورین املاک در سطح شهرستانهای استان اقدام به خرید و فروش غیر قانونی امتیاز طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می نمایند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و درنهایت درگیری پروژه ها با پرونده های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب تضرر مردم می شود.

وی افزود: قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش های امتیاز این طرح ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است , به همین منظور از شهروندان و هم استانیهای عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

محبت خواه در ادامه از مسئولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده ، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز