خبرگزاری کار ایران

در تفاهمنامه بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف:

دانشجویان صاحب خوابگاه و اعضای هیات علمی صاحبخانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۹۱

تفاهم‌نامه بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد که این تفاهمنامه با محوریت همکاری بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف در راستای تأمین مالی احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی و ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه امضا شد.

به گزارش ایلنا ، تفاهم‌نامه بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد که این تفاهمنامه  با محوریت همکاری بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف در راستای تأمین مالی احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی و ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه امضا شد.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، درحاشیه امضای این تفاهم‌نامه،ازآمادگی گروه مالی بانک مسکن برای راه‌اندازی صندوق زمین وساختمان با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و با هدف تامین مسکن اساتید این دانشگاه خبرداد.

سعید شیرزادی،گفت: که باهمکاری شرکت های واسپاری آباد مسکن و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن می‌توان گام‌های مهمی در راستای خانه‌دارکردن اساتید دانشگاه صنعتی شریف برداشت.

وی، با اشاره به توانمندی‌های فراوان گروه مالی بانک مسکن،اعلام کردکه استفاده ازتجارب علمی وپژوهشی دانشگاه صنعتی شریف برای گروه مالی بسیار مغتنم است.

به گفته دکتر شیرزادی، هماهنگی باجامعه دانشگاهی به خصوص دانشگاه صنعتی شریف درراستای انجام فعالیت‌های پژوهشی وعلمی  بسیار راهگشا است، بنابراین گروه مالی بانک مسکن، در مسیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای پژوهشی وآموزشی وحمایت از شرکت‌های دانش بنیان آمادگی لازم را دارد.

وی، با اشاره به تاسیس مرکز نوآوری وشکوفایی گروه مالی بانک مسکن ابراز امیدواری کرد که با همکاری دو مرکز نوآوری وشکوفایی گروه مالی بانک مسکن ومرکزنوآوری دانشگاه صنعتی شریف بتوان در مسیر اجرایی کردن مفاد مهم این تفاهم‌نامه،اقدامات جدی را به مرحله اجرا رساند.

سپس علی عسکری در این مراسم با اعلام آمادگی بانک مسکن در راستای حمایت از مسکن نخبگان گفت: اخیرا در مجلس شورای اسلامی درباره مسکن نخبگان و خوابگاه دانشجویان متاهل جلساتی برگزار شده و بانک مسکن هم آمادگی دارد که به عنوان یک کار ملی در این زمینه حمایت لازم را انجام دهد.

وی افزود: ظرفیت لازم در راستای تامین مسکن نخبگان و راه‌های مختلفی برای تامین مالی این طرح وجود دارد و امضای این تفاهم نامه نیز به عنوان مقدمه و آغاز این راه بسیار ارزشمند است تا یک کار بنیادین و پایه‌ای برای دانشگاه‌ها انجام شود و بانک مسکن هم علاقه‌مند است که در این حوزه به سهم خود نقشی ایفا کند.

در ادامه رسول جلیلی،رئیس دانشگاه صنعتی شریف، هم گفت که امضای این تفاهم‌نامه برای این دانشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی، ابرازامیدواری کردکه درگام نخست،ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه باهمکاری گروه مالی بانک مسکن هرچه سریعتر اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز