خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

عبور آزمایشی از قطعه دوم آزادراه شمال تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۱۰

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از آغاز تردد آزمایشی از یک باند از قطعه دو آزادراه تهران شمال تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد: ٨۴ درصد این پروژه پل و تونل است که تا پایان سال به اجرا می‌رسند اما بخش نصب تاسیسات با ایمنی کامل مطرح است که احتمال پایان اجرای آن تا اوایل سال آینده وجود دارد اما عبور آزمایشی از این مسیر پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، خیراله خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل با اشاره به پروژه‌های ریلی در دست ساخت گفت: در بخش ریلی پنج پروژه به میزان ۵۶۲ کیلومتر در دست ساخت است که تا یک سال آینده این میزان پروژه ریلی باید به افتتاح برسند. در این صورت، رکورد ساخت شبکه ریلی شکسته می‌شود.

وی با اشاره به میزان ساخت پروژه‌های ریلی اظهار داشت: در ۱۵ سال گذشته به طور متوسط حدود ۲۰۰ کیلومتر به شبکه ریلی اضافه شده که با تکمیل این خطوط ریلی ۲.۵ برابر متوسط سالانه شبکه ریلی ایجاد می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پنج پروژه آزادراهی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در دست اجرا است، تصریح کرد: طول این پروژه‌ها ۲۹۱ کیلومتر است. در این بخش هم در ١۵ سال اخیر ٨۶ کیلومتر بوده است، اما در یک سال آینده ما ٢٩١ کیلومتر آزادراه تحویل می‌دهیم که ٣.۵ برابر متوسط سالانه است.

خادمی با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار خاطرنشان کرد: پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال، بخش گلوگاهی آزادراه منجیل – رودبار، آزادراه شیراز – اصفهان، آزادراه تبریز – مرند، و آزادراه مراغه – هشترود هستند. 

وی از آغاز تردد آزمایشی از یک باند از قطعه دو آزادراه تهران شمال تا پایان امسال خبر داد و ابراز داشت: ٨۴ درصد این پروژه پل و تونل است که تا پایان سال به اجرا می‌رسند اما بخش نصب تاسیسات با ایمنی کامل مطرح است که احتمال پایان اجرای آن تا اوایل سال آینده وجود دارد اما عبور آزمایشی از این مسیر پایان امسال انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز