خبرگزاری کار ایران

انتشار نخستین کتاب سازمان ملی بهره‌وری ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۰۵۴

نخستین کتاب سازمان ملی بهره‌وری ایران با عنوان «سیمای بهره‌وری ایران» توسط انتشارات این سازمان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، این کتاب سعی دارد با تحلیـل شـاخص‌های مرتبـط بـا بهـره‌وری، سـیمای بهـره‌وری ایـران را بـرای سیاسـت‌گذاران کشـور ترسیم کند.

همچنین دو کتاب «واژه‌نامه تخصصی بهره‌وری» و «بهره‌وران چه می‌گویند؟»، با دریافت فیپا و شابک به عنوان کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران ثبت شدند.

کتاب «واژه‌نامه تخصصی بهره‌وری» با توجه به خصلت بین‌رشته‌ای دانش بهره‌وری، مجموعه‌ای از واژگان تخصصی بهره‌وری را با هدف تهیه یک منبع علمی قابل اتکا برای گسترش دانش مرتبط با بهره‌وری گردآوری کرده است. این کتاب ترجمۀ واژه‌نامه‌ای است که توسط سازمان بهره‌وری آسیایی منتشر شده است.

کتاب «بهره‌وران چه می گویند؟» برگرفته از طرح «تدوین سناریوهای آینده بهره‌وری ملی در ایران تا افق ۱۴۰۴» است که به سفارش سازمان ملی بهره‌وری ایران و پژوهشکده مطالعات آینده و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران)، در طول سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ تدوین شده است.

یادآور می‌شود هفت کتاب تخصصی بهره‌وری نیز در حال طی مراحل چاپ و نشر توسط انتشارات سازمان ملی بهره‌وری ایران هستند. لازم به ذکر است انتشارات سازمان ملی بهره‌وری ایران ذیل معاونت ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری این سازمان فعالیت می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز