خبرگزاری کار ایران

بزرگترین شرکت پیمانکاری امارات اعلام ورشکستگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۷۸

دادگاه بدوی دبی با صدور حکمی ورشکستگی هلدینگ عرب تک، بزرگترین شرکت پیمانکاری امارات و شرک‌ های تابعه آن را منحل و توقیف مبلغی معادل 2.7 میلیارد دلار را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، دادگاه بدوی دبی با صدور حکمی ورشکستگی هلدینگ عرب تک، بزرگترین شرکت پیمانکاری امارات و شرک‌ های تابعه آن را منحل و توقیف مبلغی معادل 2.7 میلیارد دلار را اعلام کرد.

بر اساس آنچه که «سی‌ان‌بی‌سی عربستان» گزارش داد، در تصمیم دادگاه؛ موجودی، حساب‌ها و وجوه شرکت اعلام شده ورشکستگی (هلدینگ عرب تک - شرکت سهامی عام) و شرکت‌های تابعه آن مشمول درخواست ورشکستگی و توقیف احتیاطی اعمال شد.

بر اساس این تصمیم، موجودی آنها به خزانه دادگاه منتقل می‌شود و اجازه می‌دهد علامت توقیف روی مجوزهای تجاری متعلق به توقیف شدگان در وزارت توسعه اقتصادی دبی قرار گیرد.

در دسامبر 2020، عرب تک درخواست ورشکستگی را به دادگاه ارائه کرد، که در ژوئن 2021 توسط دادگاه تأیید شد.

از آنجایی که بیماری همه گیر بر پروژه‌ها تأثیر منفی گذاشت، هزینه‌ها را افزایش و این شرکت زیان خالص را در نیمه اول سال 2020 به میزان 794 میلیون درهم متحمل شد.

 Arabtec که در سال 1975 تاسیس  و در سال 2005 در بازار مالی دبی ثبت شد، بیش از 45000 کارمند دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز