خبرگزاری کار ایران

مشترکان بسیار پرمصرف تهرانی با محدودیت های قانونی مواجه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۰۳

حدود 35 درصد از تهرانی ها بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف می کنند که بسیاری از این مشترکان با اندکی توجه بیشتر قادر خواهند بود در دسته مشترکان کم مصرف قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مدیرعامل این شرکت با اعلام این که بالغ بر 65 درصد از مشترکان تهرانی الگوی مصرف تعیین شده را رعایت کرده اند از همراهی و همکاری شهروندان تهرانی در مدیریت بار شبکه توزیع برق پایتخت تقدیر کرد و افزود: علیرغم افزایش قابل توجه مصرف برق در کشور طی سال جاری شاهد هستیم که با همکاری مردم فهیم کشور به ویژه شهروندان تهرانی، امسال هیچ گونه قطعی برق رخ نداده است و این مهم علاوه بر تلاش های کارکنان صنعت برق کشور، مرهون توجه ویژه هموطنان به پیام ها و درخواست های ما مبنی بر لزوم مدیریت مصرف برق است.

"کامبیز ناظریان" افزود: حدود 35 درصد از تهرانی ها بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف می کنند که بسیاری از این مشترکان با اندکی توجه بیشتر قادر خواهند بود در دسته مشترکان کم مصرف قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: شهر تهران دارای حدود 3 میلیون و 400 هزار مشترک خانگی است که بالغ بر 6 درصد از این مشترکان یعنی حدود 200 هزار مشترک، ماهانه بیشتر از 600 کیلووات ساعت برق مصرف می کنند که در راستای توزیع عادلانه منابع کشور و یارانه های بخش انرژی، بی شک بر اساس قوانین مصوب، در صورت خودداری از کاهش مصرف برق، مشمول اعمال محدودیت های قانونی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز