خبرگزاری کار ایران

اجرای دقیق مقررات حجاب و عفاف در بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۹۴۲

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: مقررات ابلاغی در خصوص موضوع حجاب و عفاف در بانک‌های خصوصی با دقت پی گیری و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: مقررات ابلاغی در خصوص موضوع حجاب و عفاف در بانک‌های خصوصی با دقت پی گیری و اجرا خواهد شد.

محمدرضا جمشیدی با بیان این مطلب افزود: در اجرای ابلاغیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص موضوع حجاب و عفاف هیچ تفاوتی بین بانک های دولتی و خصوصی وجود ندارد. لذا تلاش میکنیم موارد ابلاغی بدرستی در بانک‌‌ها و موسسات اعتباری خصوصی پی گیری و اجرا شود.

وی همچنین اظهارداشت: به منظور انجام هماهنگی های لازم در این خصوص بزودی بخشنامه ای تنظیم و به بانک ها ابلاغ خواهد شد.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در ادامه به انتشار خبری در یکی از خبرگزاری ها به نقل از وی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این گفت و گو برداشت ناصحیح از صحبت های وی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب از احکام ضروری اسلام است ، تصریح کرد: معتقدیم اگر موضوع حجاب و عفاف به درستی در بین کارکنان ادارات و بانک ها رعایت شود، آن ها می‌توانند الگوی زیبنده ای برای سایرین به ویژه ارباب رجوع باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز