خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

سفر دریایی بین ایران و قطر باید به سرعت عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۸۹

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم آمادگی کامل همه‌ واحدهای دریایی، بندری و مهندسی، جهت ارائه خدمات و تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و پشتیبانی تجاری، در سال جاری، تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ تمامی طرح‌ها و پروژه‌‌های عمرانی، تجهیزاتی و سرمایه‌گذاری، بر اساس برنامه و بودجه مصوب، پیگیری و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صفایی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران و معاونان این سازمان در سال جاری، با اشاره به مدیریت و انجام سفرهای دریایی ایمن در نوروز ۱۴۰۱ گفت: معاونت امور دریایی، به عنوان متولی سفرها و گردشگری دریایی در کشور، باید برای رفع نواقص و کاستی‌های موجود در این حوزه به سرعت دست به کار شود و برنامه مدون و مطالعه‌ شده‌ای را برای اجرای سفرها و گردشگری دریایی بی عیب و نقص و تسهیل‌کننده‌، جهت همه ایام سال، طراحی کند.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن توافقنامه‌های دریایی و بندری بین تهران و دوحه در سفر اخیر وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات کشور قطر به ایران، اظهار داشت: سفر دریایی بین ایران و قطر، مطالبه مردم و مسئولان کشور است، بنابراین این امر باید به سرعت عملیاتی شود و مشکلات موجود در این زمینه مانند شناور‌های مناسب، اسکله‌های مخصوص پهلوگیری شناورهای مسافری و گردشگری و ترمینال مجهز، بدون فوت وقت، برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل تجهیزات بندری و دریایی، با منابع این سازمان و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: کلیه مصوبات این شورا و سایر تصمیمات هیأت عامل در سفر به بنادر باید با نظارت و هدایت مدیران، مطابق با برنامه و طرح جامع بنادر، اجرایی و عملیاتی شود.

صفایی با بیان اینکه هیچ حرف بدون عمل و هیچ تصمیم غیر اجرایی، در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: جلسات و هم‌اندیشی ارگان‌‌های دریایی، به جهت اینکه کلیه ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی کشور، برای رفع مشکلات و چالش‌های اساسی حمل‌ونقل دریایی، هم‌راستا و هم‌جهت باشند، بسیار مهم است و باید به سرعت این جلسات برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز