خبرگزاری کار ایران

توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج خارجی تا شب عید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۹۰

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج تایلندی، پاکستانی و هندی تا شب عید در بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضازاده درخصوص مصوبات قرارگاه امنیت غذایی گفت: در این نشست مقرر شد ۱۰۰ هزار تن سیب‌زمینی از مزارع گواهی شده خارج از کشور با رعایت پروتکل‌های قرنطینه‌ای و تحت نظارت سازمان حفظ نباتات برای مصارف صنعتی، خوراکی و بذری وارد کشور شود.

وی ادامه داد: همچنین تعیین عوارض صادراتی برای صادرات سیب‌زمینی در دستورکار کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی قرار گرفت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از شنبه هفته آتی سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان در سطح میادین تره‌بار عرضه می‌شود، اظهار داشت: مقرر شد سامانه بازارگام توزیع هوشمند سیب‌زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان برای تحویل درب منازل را  آغاز کند.

رضازاده در ادامه از توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج تایلندی، پاکستانی و هندی تا شب عید در بازار خبر داد و تصریح کرد: همچنین مقرر شد فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ و سازمان میادین تره‌بار تهران، برنج خارجی با نرخ تنظیم بازار به مصرف کنندگان عرضه کنند.

وی افزود: با توجه به عدم کمبود برنج و ذخایر بالای ۳۰۰ هزار تنی برنج ایرانی در مازندران و گیلان، عرضه گسترده برنج ایرانی نیز از هفته آینده توسط اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه استان‌های مازندران و گیلان انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع هوشمند برنج تایلندی، هندی و پاکستانی به درب منازل، خاطرنشان کرد: این برنج‌ها با تخفیف ویژه توزیع می‌شوند. 

رضازاده نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار و برخورد جدی با گران‌فروشی و احتکار برنج را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد و ابراز داشت: واردات برنج از پاکستان نیز در دستورکار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز