خبرگزاری کار ایران

ذخیره‌سازی یک میلیون تن کالای اساسی در شرایط استاندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۶۱

مدیرکل دفتر فنی و مهندس شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طی چهار سال گذشته، ذخیره‌سازی یک میلیون تن کالای اساسی پس از تجهیز و بازسازی انبارها در شرایط استاندارد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران احمد عبدلی گفت: بازسازی و تجهیز زیرساخت‌ها نگهداری تأسیسات و مراکز ذخیره‌سازی کشور یکی از برنامه‌های این شرکت است که طی 4 سال گذشته با برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌های فنی ومهندسی به سرانجام رسیده است.

عبدلی با بیان این که در بحث ذخیره‌سازی کالاهای اساسی (گندم، روغن، برنج و شکر)کارهای انجام شده، هزینه صرف شده برای بازساری و تجهیز ظرفیت‌‌های ذخیره‌سازی این کالاهای را 1200 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: طی سالیان گذشته 15 پروژه نیمه تمام، تجهیز، بازسازی و تکمیل شده است در حالی که این پروژه‌های (سنواتی) از 15 سال گذشته به دلیل استاندارد نبودن قابل بهره‌برداری نبود اما طی 3 سال، 490 هزار تن سیلوی ذخیره‌ی گندم با مدیریت خوبِ پروژه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از 112 مجتمع انباری در کشور که 238 انبار در آن قرار دارد با خرید 385 هزار پالت تجهیز و سپس بازسازی شدند تا یک میلیون کالای اساسی مردم در شرایط کاملا استاندارد ذخیره‌سازی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز