خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

برای تعیین تکلیف پروازهای اربعین منتظر نتیجه رایزنی وزارت خارجه با عراق هستیم/ مردم قبل از صدور ویزا بلیت نخرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۸۵

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر ویزای انفرادی عراق صادر نمی‌شود و اگر افراد به صورت انفرادی به سفارتخانه مراجعه و اقدام کنند ویزایی برای آنها صادر نخواهد شد و قطعا قبل از تهیه ویزا بلیت نخرند.

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به موضوع تصمیم گیری درباره برقراری سفرهای اربعین اظهار  داشت: سازمان هواپیمای کشوری متولی صدور یا عدم صدور ویزا نیست اما در حال حاضر ویزای انفرادی عراق صادر نمی‌شود و اگر افراد به صورت انفرادی به سفارتخانه مراجعه و اقدام کنند ویزایی برای آنها صادر نخواهد شد و در این باره منتظر نتیجه رایزنی وزارت امور خارجه کشورمان با کشور عراق هستیم و باید دید در این باره چه تصمیمی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: مشخصا اعلام کرده‌ایم که در کشور عراق نه در نجف و نه در بغداد و نه در هیچ فرودگاهی و نه برای مسافران ایرلاین‌های ایرانی و نه ایرلاین عراقی ویزایی صادر نمی‌شود. مردم اول باید ویزا را در ایران تهیه و بعد نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: هر چند تقاضا برای پروازهای عراق در ایام اربعین زیاد است اما تا زمانی که وزارت امور خارجه تعیین تکلیف نکند و نظر کشور عراق اعلام نشود، نمی‌توانیم درباره پروازهای اربعین تصمیمی در این باره بگیریم باید دید کشور عراق محدودیتی برای پذیرش مسافر اعلام می‌کند یا خیر.

وی گفت: بلیت عتبات عالیات در ایام اربعین براساس نرخ مصوب تعیین می‌شد و هنوز تصمیمی برای نرخ بلیت اربعین گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پروازها به کشور عراق برقرار است.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز