خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات سه پروژه زیرساختی پست افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۴۶۴

مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات شرکت ملی پست از رونمایی و افتتاح پروژه‌های بزرگ پستی در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی پست، در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه پست کشور سه پروژه بزرگ پستی، با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و رمضانعلی سبحانی‌فر ،مدیرعامل شرکت ملی پست، به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن عمیدی، مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان‌ها و ارتباطات شرکت ملی پست از رونمایی و افتتاح پروژه‌های بزرگ پستی در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها از جزیره کیش و به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و شامل بهره‌برداری از سامانه جدید پستی به صورت پایلوت در جزیره کیش، افتتاح دومین مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی در هاب منطقه‌ای پستی اصفهان و همچنین بهره‌برداری از فاز جدید توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست در تهران است.

وی اضافه کرد: آذری جهرمی با همراهی مدیرعامل شرکت ملی پست، پنجشنبه صبح جهت رونمایی از سامانه جدید پستی به جزیره کیش سفر و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس دو پروژه دیگر را نیز افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز