خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی:

نام شرکت‌هایی که سود سهام‌ عدالت را ندهند، فاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۸۰

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: ۵ شرکت هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند و به محض اینکه تمام شرکت‌ها سود را واریز کنند مرحله دوم پرداخت سود سال ۹۸ برای سهامداران پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا حسین فهیمی در جمع خبرنگاران درباره زمان پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت گفت: ۵ شرکت هنوز سود را واریز نکردند به محض اینکه تمام شرکت‌ها سود واریز کنند مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ برای سهامداران پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر این ۵ شرکت نسبت به واریز سود اقدام نکنند، نام آنها را اعلام و فاش می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت سپرده مرکزی گفت: اعلام نام این شرکت ها مهم‌ترین ضمانت اجرایی است.

فهیمی ادامه داد: علاوه بر اعلام نام این شرکت‌ها، طبق قانون مشمول جریمه‌هایی هم خواهند شد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره عدم خریدار سهام عدالت در بازار سرمایه اظهار داشت: خرید و فروش سهام تابعی از شرایط بازار است.

وی افزود: سهام عدالت هم مانند سهام سایر شرکت‌ها براساس عرضه ‌ و تقاضا معامله می‌شود. در حال حاضر عرضه بیشتر از تقاضا است و تقاضا انباشته ‌شده و خریداری وجود ندارد.

فهیمی درباره آزادسازی سهام عدالت گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد سهام‌ عدالت آزاد شده و اگر بازار این امکان را پیدا کند، ۴۰ درصد دیگر آزاد می‌شود و افراد می‌توانند به هر دلیلی سهام خود را بفروشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز