خبرگزاری کار ایران

زنگنه:

چرخ‌های صنعت نفت کشور در این سال‌های سخت هیچ‌گاه از حرکت بازنایستاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۴۷

وزیر نفت ضمن تبریک نوروز به کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان گفت: در سایه جدیت، خلاقیت و پشتکار شما چرخ‌های صنعت نفت کشور در این سال‌های سخت هیچ‌گاه از حرکت بازنایستاد و در اوج دشواری‌هایی که گسترش ویروس کرونا در کشور ایجاد کرد و شرایط سخت و بی‌سابقه تحریم‌ها، همچنان پابرجا و مؤثر به پیش رفت.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

«یا مقلب‌القلوب والابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال ۱۴۰۰ خورشیدی، آمدن نوروز باستانی را که قرن‌هاست با فراشدن بهار و نوشدن طبیعت با حس نشاط و سرزندگی همراه است به شما همکاران گران‌قدر صنعت نفت و خانواده‌های شکیبا و پرمهرتان تبریک و شادباش می‌گویم. نوروز در حالی فرا می‌رسد که سالی که گذشت از یک سو پر از سختی‌ها و ابتلائات بود و از دیگر سو عرصه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر مشکلات.

همکاران گران‌قدر

چنانکه می‌دانید در واپسین ماه‌های دولت تدبیر و امید بسر می‌بریم و نزدیک به هفت‌ سال و نیم گذشته را در فصل جدید توسعه و ترقی کشور در کنار هم، همدل و همگام سپری کردیم و خداوند منان را شاکریم که در این مدت با وجود شداید و مشکلات بسیار، توانستیم در سایه همت و سخت‌کوشی شما عزیزان صنعت نفت کشور را از برهه بسیار دشوار با سلامت عبور داده و کارنامه قابل قبولی را در پیشگاه ملت بزرگ ایران ارائه دهیم.

به فضل پروردگار و به یاری شما کارها و طرح‌های سترگی در زمینه تولید و فروش نفت، تولید بنزین و دیگر فرآورده‌های نفتی، گازرسانی به اقصی نقاط کشور، افزایش تولیدات و صادرات مواد پتروشیمی، توسعه و تکمیل طرح‌ها و فازهای پارس جنوبی و غرب کارون و دیگر میدان‌های مشترک، اکتشاف نفت و گاز و فعالیت‌های بسیار دیگری که ذکر نام آنها در حوصله این مقال نیست، به انجام رسید که همگی حاصل تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما عزیزان در گستره وزارت نفت، شرکت‌های اصلی و تابعه، پیمانکاران و شرکت‌های بخش خصوصی است.

در سایه جدیت، خلاقیت و پشتکار شما چرخ‌های صنعت نفت کشور در این سال‌های سخت هیچ‌گاه از حرکت بازنایستاد و در اوج دشواری‌هایی که گسترش ویروس کرونا در کشور ایجاد کرد و همچنین شرایط سخت و بی‌سابقه تحریم‌ها همچنان پابرجا و مؤثر به پیش رفت. هرچند تحریم و تنگناهای ایجاد شده شتاب توسعه را کُند کرد و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را از حضور و فعالیت در طرح‌ها و پروژه‌های کشور بازداشت، لیکن هرگز نتوانست در اثر هوشیاری و اراده پولادین شما این صنعت را متوقف کند و مانع استمرار تولید و صادرات نفت شود.

همکاران گرامی

موضوع بسیار مهمی که همیشه برای من دغدغه بزرگی بوده است، صیانت از سرمایه انسانی صنعت نفت است. به اعتقاد من این صنعت دارای توانمندترین و کارآمدترین سرمایه انسانی است که حفظ و نگهداشت آن امری است بسیار لازم و حیاتی. بهبود وضع معیشتی، رفاهی و زیستی کارکنان زحمتکش برای من همیشه از اولویت خاصی برخوردار بوده و خدا گواه است تا جایی که توانسته‌ام بی‌سر و صدا از حقوق و منافع مادی و معنوی آنان در مجاری ذی‌ربط دفاع کرده‌ام و امید به خدا دارم که این پیگیری‌ها به نتیجه برسد و کارکنان عزیز به موقعیت و منزلتی که شایسته آن هستند، ارتقا یابند.

مسئله دیگر که بسیار دردآور است اینکه در اثر استمرار اپیدمی کرونا در سال ۹۹ تعدادی دیگر از کارکنان و بازنشستگان گرامی صنعت نفت و اعضای خانواده آنان در مرگ عزیزانشان عزادار شدند که مصیبت بزرگی است. از خداوند متعال برای آنان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و تندرستی مسئلت می‌نمایم.

با گرامیداشت روز تاریخی و ملی ۲۹ اسفند وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک شما کارکنان شرافتمند صنعت نفت، خانم‌ها، آقایان و خانواده‌های صبورتان که در طول سالیان گذشته کمال همکاری و همراهی را در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت به عمل آوردید و مرا مرهون لطف و صداقت و بزرگ‌منشی خود قرار دادید، خاضعانه تشکر و قدردانی  کنم و از خداوند سالی پر از موفقیت، برکت و تندرستی برایتان آرزو نمایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز