خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد:

جزییات تمهیدات ویژه اقتصادی برای خوزستان/ اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای اصناف آسیب‌دیده استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۰۹

معاون اقتصادی رییس جمهور اظهار داشت: تسهیلات بانکی ارزان قیمتی برای کرونا در نظر گرفته شده بود که مقداری از سهمیه استان خوزستان باقی مانده بود ولی در اسفندماه به اتمام می‌رسید. این تسهیلات تمدید و 600 میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شد. اصناف آسیب دیده می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد نهاوندیان اظهار داشت: با توجه به وضعیت استان خوزستان امروز برای اولین بار یک تصمیم ویژه استانی گرفته شد. تاکنون تصمیماتی که در مورد کرونا گرفته شده بود در سطح ملی بودند اما امروز مقرر شد تا تمهیداتی برای استان خوزستان در نظر بگیریم.

وی افزود: همه تصمیماتی که در یک سال گذشته برای سراسر کشور گرفتیم برای استان خوزستان در یک بازه دو تا سه ماهه تمدید می‌شود. برای مثال اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده، چک‌های برگشتی و به طور کلی مشکلاتی که کسب و کارها ممکن بود با سازمان مالیاتی بانک‌ها و شهرداری و ... داشته باشند مورد توجه قرار گرفت و تصویب شد که این تمهیدات به مدت سه ماه تمدید شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور همچنین تصریح کرد: تسهیلات بانکی ارزان قیمتی برای کرونا در نظر گرفته شده بود که مقداری از سهمیه استان خوزستان باقی مانده بود ولی در اسفندماه به اتمام می‌رسید این تسهیلات نیز تمدید شد و 600 میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شد. اصناف آسیب دیده می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز