خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت اعلام کرد:

قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۲۴

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت گفت: بر اساس آخرین مصوبه سازمان تنظیم، قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، موسوی در خصوص افزایش غیرقانونی قیمت مرغ، گفت: به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و بر مبنای تامین نهاده‌های دامی که ۸۵ درصد از ذرت و ۵۵ درصد کنجاله با ارز رسمی در حال تامین است، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ درب مرغداری ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به تعیین سقف ۱۰ درصد برای افزایش قیمت که در اختیار استانها ( استانداران) قرار داده شده است، آخرین قیمت مصوب مرغ درب مرغداری به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان می باشد که با در نظر گرفتن ۶۰۰۰ تومان به تناسب شرایط هزینه‌ای( اعم از کشتارگاه) قیمت نهایی مرغ برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت، در ادامه افزود: بر همین اساس، در صورت تخلف در حوزه خرده فروشان، با آنان برخورد می‌شود.

موسوی تصریح کرد: اگر گران فروشی در مرغداری‌ها اتفاق بیفتد، وزارت جهاد پرونده را تشکیل و به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ارسال می‌کند و برخورد لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز