خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از بندر شهیدرجایی عنوان کرد:

تعامل بسیار خوبی بین وزارت امور خارجه و سازمان بنادر برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۰۱۸

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد که یک مجموعه فعال و خلاق همچون سازمان بنادر می تواند در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای بگذارد.

به گزارش ایلنا از سازمان بنادر و دریانوردی، سعید خطیب زاده در بازدید از بخش های مختلف بندر شهیدرجایی و با اشاره به نقش سازمان بنادر در حوزه بین المللی، اظهار داشت: یکی از بهترین تعاملات بین دستگاه دیپلماسی کشور و نهادهای جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی، رابطه بین وزارت امور خارجه و سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی؛ یکی از پیشانی‌های جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی است و در حوزه های مختلف، وزارت امور خارجه در کنار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد و هماهنگی های بسیار خوبی در این رابطه برقرار است.
خطیب زاده با بیان اینکه بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: از طرح های توسعه این بندر بازدید کردم و گفت و گویی با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی داشتم.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تصور می کنم دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد، یک مجموعه فعال و خلاق چگونه می تواند در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای بگذارد  و در این رابطه به مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی خسته نباشید می گویم و آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز