خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

قول رئیس جمهور برای کاهش نرخ دلار باعث افت قیمت طلا و سکه شد/ در بازار طلا همه فروشنده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۵۶

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: مباحث سیاسی مانند انتخابات آمریکا و صحبت‌های رئیس جمهوری و قول وی برای کاهش قیمت دلار باعث شده تا نرخ ارز نزولی شود و در بازار با ریزش نرخ دلار مواجه هستیم که به دنبال آن قیمت طلا و سکه هم کاهش پیدا کرده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون شاهد ریزش قیمت سکه تمام بهار آزادی تا 250 هزار تومان بودیم، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت اونس جهانی 1832 دلار، قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 500 هزار تومان، طرح جدید 9 میلیون و 950 هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین هر قطعه نیم ‌سکه 5 میلین و 450 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 550 هزار تومان، سکه یک گرمی 2 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار 911 هزار تومان فروخته می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل ریزش قیمت طلا و سکه در بازار گفت: قیمت طلا و سکه به طور مستقیم از قیمت ارز تبعیت می‌کند و امروز با ورود قیمت دلار به کانال 21 هزار تومان، قیمت طلا و سکه هم کاهش پیدا کرد به طوری که از صبح تا ظهر امروز شاهد ریزش 250 هزار تومانی قیمت سکه بودیم.

کشتی‌آرای ادامه داد: مباحث سیاسی مانند انتخابات آمریکا و صحبت‌های رئیس جمهوری و قول وی برای کاهش قیمت دلار باعث شده تا نرخ ارز نزولی شود و در بازار با ریزش نرخ دلار مواجه هستیم که به دنبال آن قیمت طلا و سکه هم کاهش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بستگی به موضوعات سیاسی و تحولات بازار ارز دارد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: البته در حال حاضر همه فروشنده شدند و فروش بیشتر از خرید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز