خبرگزاری کار ایران

4 پروژه آبرسانی با اعتبار 111 میلیارد تومان فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۳۸

4 پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 111 میلیارد تومان فردا در چهار استان کشور با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته سی و ششم #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می شود.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، از مجموع روستاهای آماده آبرسانی، 75 روستا سهم استان کردستان، 15 روستا در استان زنجان، 8 روستا در استان البرز و 2 روستا در استان همدان از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

بر این اساس، پروژه آبرسانی به 75 روستا در استان کردستان با اجرای 287 کیلومتر خطوط انتقال و با اعتبار 81.7 میلیارد تومان برای آبرسانی به جمعیتی حدود 10 هزار و 480 خانوار معادل 43 هزار و 825 نفر فردا افتتاح خواهد شد.

همچنین در استان زنجان با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به 15 روستا با 41 کیلومتر خطوط انتقال و با اعتبار 20.1 میلیارد تومان، جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 598 نفر از آب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: پروژه آبرسانی به 8 روستا در استان البرز که با اجرای دو کیلومتر خطوط انتقال جمعیت 9 هزار و 764 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، فردا افتتاح می‌شود.

این گزارش حاکی است، چهارمین پروژه آماده افتتاح، پروژه آبرسانی به 2 روستا در استان همدان با اجرای 5 کیلومتر خطوط انتقال و سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد تومانی حدود یک هزار و 432 نفر جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز