خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

یک عزل، دو نصب در بین معاونان وزارت راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۸۲

وزیر راه وشهرسازی در احکام جداگانه‌ای "احمد اصغری مهرآبادی" را به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و "علی نبیان" به‌‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در حکم انتصاب "احمد اصغری مهرآبادی" به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیأت محترم وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌نمایم.

همچنین وزیر راه وشهرسازی در حکم جداگانه ای، خطاب به "علی نبیان" بیان کرد: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می کنم.

بنابر این گزارش "احمد اصغری مهرآبادی" پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و"علی نبیان" پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز