خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۹۰ درصدی سرمایه‌گذاری پروانه‌های بهره‌برداری صادره

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۵۸

بر اساس گزارش اعلام شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد پروانه های بهره برداری صادره در ۸ ماهه سال ۹۹ با افزایش 11.6 درصدی مواجه بوده است.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، در این بازه زمانی 4 هزار و 565 فقره پروانه بهره برداری در بخش های مختلف صنعتی کشور صادر شده است.

میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره در 8 ماهه سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با مجموع 1365.3 هزار میلیارد ریال، رشد 389.7 درصدی را نشان می دهد.

همچنین تعداد اشتغال پروانه های بهره برداری صادره در این مدت با 86 هزار 581 نفر، افزایش 35.8 درصدی داشته است.

بنابر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در 8 ماهه امسال، 25 هزار و 108 فقره جوازتأسیس در سراسر کشور صادر شده که افزایش 45.4 درصدی را نشان می‌دهد.

در همین راستا، پیش‌بینی سرمایه گذاری جواز های تاسیس صادره با مجموع 3129.3 هزار میلیارد ریال، افزایش 48.6 درصدی داشته است.

پیش بینی اشتغال جواز های تاسیس صادره در ۸ ماهه امسال، با مجموع اشتغال ۵۶۳ هزار و ۲۷۰ نفر، افزایش 41.2 درصدی را نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش در این مدت ۳۷۶ هزار و ۸۰۰ فقره جواز صنفی صادر و یا تمدید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 49.4 درصدی داشته است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز