خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

اعلام آخرین قیمت گوشت قرمز در بازار/ قیمت‌ها در شب یلدا تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۱۰

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تشدید محدودیت عبور و مرور شبانه در شب یلدا ،گفت: در شب یلدا به دلیل تشدید محدودیت عبور و مرور و به دنبال آن کاهش مهمانی‌ها تقاضا برای خرید قیمت گوشت قرمز افزایش چندانی نخواهد داشت و قیمت‌ها تغییری نمی‌کند.

علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت قیمت و عرضه گوشت قرمز در بازار گفت: پیش بینی ما این است که قیمت‌ها در ماه پیش رو که با شب یلدا آغاز می‌شود تغییری نداشته باشد.

وی ادامه داد: قرار بر این است که محدودیت‌های سختگیرانه‌تری برای عبور و مرور مردم در شب یلدا وضع شود که مهمانی‌ها و در نتیجه تقاضا برای خرید گوشت قرمز را کاهش خواهد داد.

به گفته ملکی؛ چند ماهی است که به دلیل مشکلات اقتصادی مردم، شاهد کم رونقی بازار گوشت قرمز هستیم و اوج خرید تنها در 4 تا 5 روز ابتدایی ماه با واریز حقوق انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از مردم خواست در خرید گوشت قرمز در ابتدای ماه شتابزده عمل نکنند چراکه در شرایط مناسب عرضه دام هستیم و شتابزدگی تقاضای کاذب ایجاد کرده و قیمت‌ها را بی‌دلیل بالا می‌برد.

ملکی قیمت امروز عرضه هر کیلوگرم شقه گوشت گوسفندی بدون دنبه را 115 تا 120 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز