خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودروهای خارجی از انتخابات آمریکا تا امروز/ قیمت پراید ۱۱۰ تا ۱۱۲ میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۴۸

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اظهار داشت: خودروهای خارجی از رای گیری انتخابات آمریکا تا امروز ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است‌. بطوریکه سانتافه ۲۰۱۷ نو از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

اسد کرمی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد قیمت خودروهای خارجی اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی همچنان  کاهشی است برای مثال بی ام و X4، بیست روز پیش به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید و فروش می‌شد، اما امروز به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: به طور کلی خودروهای خارجی از رای گیری انتخابات آمریکا تا امروز ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است‌. بطوریکه سانتافه ۲۰۱۷ نو از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: از بین خودروهای کارکرده سوناتا ۲۰۱۷ از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان، کیا اپتیما از دو میلیارد و 100 به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هیوندای توسن از ۲ میلیارد تومان به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی در مورد قیمت خودروهای داخلی اظهار کرد: خودروهای داخلی در چند روز اخیر تغییر چندانی نداشته‌اند و به همان قیمت‌های چند روز قبل خرید و فروش می‌شوند برای مثال قیمت پراید ۱۱۰ تا ۱۱۲ میلیون تومان است. 

کرمی اضافه کرد: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی‌شود و اگر کسی بخواهد خودرویی خود را بفروشد در سایت‌ها به قیمت پایین‌تر از قیمت بازار را می‌فروشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز