خبرگزاری کار ایران

در توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صورت گرفت؛

حضور ۳ هزار نفر در چهارمین آزمون ادواری همسان کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۴

سه هزار نفر در چهارمین آزمون ادواری همسان کشوری سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان شرکت کردند.

ایلنا: چهارمین آزمون ادواری همسان کشوری سال ۱۳۹۲ توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در ۷۲ حرفه مهارتی شامل رشته‌های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری و… برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه در این آزمون نزدیک به سه هزار نفرحضور داشتند افزود: چهارمین دوره آزمون‌های ادواری همسان برای تعداد ۲۸۶۵ نفر شامل ۷۳۰ نفر زن و ۲۱۳۵ نفر مرد در ۱۴ حوزه از جمله اصفهان، مبارکه، شهرضا، نائین، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر و… برگزار شد.

مسعود دانشمند، با اشاره به اینکه استان اصفهان پس از تهران بیشترین آمار آزمون دهنده را داراست اظهار داشت: آزمون روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه از ساعت هشت صبح تا دوازده ظهر طی سه نوبت برگزار گردید و نتایج آن روز شنبه سوم اسفند از طریق سایت www. advari. irantvto. ir اعلام می‌شود.

قابل ذکر است: قبول شدگان در آزمون کتبی باید از تاریخ چهارم لغایت دهم اسفند ماه سال جاری برای تکمیل پرونده اقدام نموده و برنامه‌های آزمون عملی را دریافت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز