خبرگزاری کار ایران

آران و بیدگل یکی از شهرهای نخبه‌پرور کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۲۱

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه شفاف‌سازی و پاسخگویی به مردم مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری است، تأکید کرد: مردم آران و بیدگل فهیم و بسیار آگاه هستند و این موضوع رسالت شهرداری را سنگین‌تر کرده است.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل اظهار کرد: به‌رغم کمبود نقدینگی که اغلب شهرداری‌های کشور با آن مواجه هستند؛ ولی تلاش شده پروژه‌های جدیدی با عناوین جدید در شهرستان شروع شده و از ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲، تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

 به گفته وی توجه به صنعت گردشگری و احیای بافت تاریخی اولویت مهم شهرداری است تا ضمن کسب درآمد پایدار، سر ریز گردشگر کاشان نیز به آران و بیدگل وارد شوند.

 شهردار آران و بیدگل توسعه حمل‌ونقل عمومی را خواسته به حق ساکنان شهرستان و حومه دانست و خاطرنشان کرد: قرار بود ۱۰ دستگاه مینی‌بوس جهت استفاده مردم خریداری شود که متأسفانه به سبب بروز مشکلاتی تنها سه دستگاه ون وارد شهر شد.

صانعی رفع ترافیک طی شبانه‌روز در محورهای منتهی به آران و بیدگل و همچنین کاهش حوادث رانندگی را یادآور شد و گفت: تعریض پل خیابان کارگر یکی از برنامه‌های شهرداری آران و بیدگل برای رفع خطر از این پل است. 

 شهردار شهرستان آران و بیدگل نصب سرعت‌گیر در بلوار آیت‌الله خامنه ای که سبب نارضایتی شدید مردم شد را اجرای مصوبه شورای دانست و تأکید کرد: با این وجود شهرداری برای نصب سرعت‌گیر بسیار تعلل نیز کرد.

 محسن صانعی با بیان اینکه اجرای مصوبات شورای ترافیک ضمن پیگیری از سوی مسئولان شهرستان از جانب استان نیز رصد می‌شود تأکید کرد: مدیران استانی بارها عدم نصب سرعت‌گیر را پیگیری کرده و تذکر و اخطار نیز داده بود.

وی افزود: بروز چند تصادف جرحی و فوتی در این مسیر مزید بر علت شد و پس از آن سهمی نیز برای شهرداری جهت پرداخت هزینه به دلیل مقصر و عدم اجرای مصوبه شورای ترافیک در نظر گرفته شد.

 شهردار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: پس از نصب سرعت‌گیر و اعتراض شهروندان، شورای ترافیک پس از برگزاری جلسه مجدد رای به جمع شدن آن داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز