خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD)پیشنهاد داد؛

اتاق بازرگانی اصفهان کانون هماهنگی اتاق‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۱۰

دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) پیشنهاد کرد اتاق بازرگانی اصفهان نقش کانون هماهنگی اتاق‌های عضو مجمع را بر عهده گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی صفر نورالله عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی اصفهان با پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اتاق بازرگانی اصفهان دیدار کرد.

پورنچای دانویواتانا در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از سفر به اصفهان گزارش کوتاهی از آخرین اقدامات مجمع ارائه نمود و ضمن اشاره به اهمیت جمهوری اسلامی در ارتقای عملکرد این مجمع و آغاز دوره ریاست ایران در مجمع گفتگوی آسیا گفت: ایران در دوره ریاست خود می‌تواند منشا اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای در مجمع گفتگوی همکاری آسیا باشد.

دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا با اشاره به لزوم برقرای ارتباط و همکاری بیشتر و ارتقاء همگرایی بین کشور‌های آسیایی، گسترش بازار تجارت و مالی آسیا، تبدیل آسیا به یک شریک توانمند برای تعامل با دیگر نقاط جهان در معادلات جهانی را، از جمله مهم‌ترین اهداف اصلی مجمع عنوان نمود.

وی همچنین سفر به اصفهان را یکی از فرصت‌های ویژه برای برقرای ارتباط و تبادل همکاری بیشتر با کشورهای آسیایی دانست و پیشنهاد کرد اتاق بازرگانی اصفهان نقش کانون هماهنگی اتاق‌های عضو مجمع را بر عهده گیرد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان ضمن قدردانی از حضور پورنچای دانویواتانا در اتاق اصفهان این نشست و دیدار را سرآغاز همکاری‌های بیشتر دانست و اعلام کرد: استان اصفهان و مجمع گفتگوی همکاری آسیا به دلیل ظرفیت‌های متعدد همکاری و از جمله قابلیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی و تجاری ایران بویژه در حوزه ترانزیت کالا، تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی، ارتباطات ریلی و گردشگری، می‌تواند تعاملات گسترده‌ای را سازماندهی و برنامه‌ریزی کند.

صفر نورالله ضمن تاکید بر آمادگی اتاق اصفهان جهت ایفای نقش کانون هماهنگی اتاق‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، خواستار میزبانی نشست آتی اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو مجمع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز