خبرگزاری کار ایران

با همکاری اداره کار و انجمن کارآفرینان برگزار شد؛

تجلیل از کارآفرینان برتر اصفهان/ امسال، سال کارآفرینی بانوان در جهان تعریف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۹۹

در مراسمی که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و انجمن کارآفرینان اصفهان برگزار شد، از کارآفرینان برتر اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کامران کلانی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: دولت قوی و مقتدر دولتی است که فرش قرمز پیش روی کارآفرینان پهن کند.

وی با بیان اینکه کارآفرینان به عنوان ارزشی ترین و موثر ترین عناصر ثروت برای کشور هستند افزود: کشوری که زیر سلطه ترسوها باشد ثروتمند نمی شود و امیدواریم نو اندیشی بر جهل و کهنه پرستی غلبه کاند تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

کارآفرینان استانداردها را جابجا کرده اند

فرحناز علیزاده عضو هیات مدیره انجمن کارآفرینان اصفهان نیز ضمن تبریک روز جهانی کارآفرینی به ایلنا گفت: کارآفرینان با صاحبان کسب و کار فرق دارند و استانداردها را جابجا کرده اند؛ کارآفرینان ریسک پذیراند و صرفا به دنبال انجام کار اقتصادی و کار عادی نیستند، بلکه به دنبال تغییرات گسترده اند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ آماده خوری و دلالی باعث درگیری ذهنی همه جوانان شده و این فرهنگ ناشی از اقتصاد دلالیسم و سیاست و مسائل اجتماعی است؛ باید ابتدا بسترهای اقتصادی کشور را درست کنیم و فرهنگ کارآفرینی را آموزش دهیم.

این عضو انجمن کارآفرینان اصفهان اضافه کرد: سرعت فناوری آنقدر بالاست که بسیاری از شغل ها در آینده از بین می رود و شغل های جدیدی ایجاد می شود و لازم است روی نوآوری و خلاقیت دانش آموزان برای رویارویی با این مساله کار کنیم.

علیزاده ادامه داد: آموزش و پرورش بستری برای توسعه آموزش و کارآفرینی و توسعه اجتماعی جامعه است. اینکه این فرهنگ غالب شود که والدین دنبال میزنشینی فرزندان شان نباشند.

این بانوی کارآفرین اضافه کرد: از سوی دیگر نگاه جامعه باید برای کارآفرینی بانوان تغییر کند و با توجه به شعار امسال که سال کارآفرینی بانون است، زمینه اجرای این شعار در کشور فراهم شود.

درمراسم اختتامیه هفته کارآفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوران پسا کرونا از کارآفرینان برتر اصفهان با حضور کامران کلانی مدیرکل اداره کار، فرحناز علیزاده، ، مهدی شیخ سجادیه، فرهاد رحیمی و ماکان آریا پارسا اعضای هیات مدیره انجمن کارآفرینان اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام/
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز