خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تعامل بانک ها در راستای رونق تولید ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۹۳

استاندار قزوین گفت: بانک های استان قزوین باید در جهت ارائه تسهیلات بانکی همکاری و تعامل بیشتری برای رونق تولید و حمایت از صنایع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور  در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین اظهار کرد: بانک ها در راستای رونق و جهش تولید باید در پرداخت تسهیلات بانکی همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان داشته باشند، در شرایط فعلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها رونق تولید و اشتغال است و تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می‌تواند مسیر تولید را هموارتر کند.

 استاندار قزوین ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد و سیاست دولت حمایت از تولید داخلی است و برهمین اساس، بانک ها در سال جهش تولید و در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم باید بیش از پیش هوای تولید و تولیدکننده را داشته باشند.

جمالی پور بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید به فعالیت می پردازد و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

او با تاکید برنقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی، بیان کرد: همه نگاه‌ها باید به تسهیل گری و کمک به حوزه اقتصاد و تولید معطوف شود.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه مهم ترین نیاز کشور تولید است،اضافه کرد: واحدهای تولیدی چرخش اقتصادی بانک‌ها را بر عهده دارند و حمایت از بخش های تولیدی و صنعتی موجب رونق فعالیت بانک ها خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و باید مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هم افزایی و همبستگی برای کمک به حل مشکلات تلاش کنند.

جمالی پور ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات صنایع تولیدی استان استفاده کنیم بنابراین تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است .

او با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی،تاکید کرد: براساس مصوبه این ستاد هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد اشتراک آب، برق و یا گاز واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی با استانداری قطع یا ابطال کند.

مقام عالی دولت در استان خاطر نشان کرد:  با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد مدیری با سهل انگاری موجب تعطیلی یکروزه واحدههای تولیدی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز